Mest stilte spørsmål

1. Når kommer pakken min ?
 
Dette avhenger av hvilken dag du har bestilt på og om det er noen helligdager i nærheten. Pakken blir sendt fra oss innen 24 timer. Sendingstiden er normalt 2-5 virkedager.
 
2. Hvordan vet jeg at min bestilling er godkjent og registert?
 
Du vil motta en ordrebekreftelse etter endt bestilling og betaling. Kontakt gjerne vår kundeservice på post@montana-alta.no hvis du er usikker.
 
3. Jeg har sendt noen varer i retur, har dere mottatt den?
 
Du vil motta en epost når vi har behandlet din retur. Normalt tar dette ca 3-5 virkedager. Har du ikke hørt noe fra oss innen 7 dager så send oss en e-post.
 
4. Hvilken betalingsalternativ bør jeg bruke?
 
Hos oss kan du enten betale med Visa, Mastercard eller Klarna faktura.
Klarna har et lite gebyr. Du får varen hjem med faktura med 14 dagers betalingsfrist, og du kan se varen før du betaler.
 
5. Hva gjør jeg hvis jeg har mistet min Klarna faktura?
 
Send en epost til info@klarna.no og forklar hva det gjelder. De sender deg ny faktura.
 
6. Hvorfor kan kan jeg ikke handle med Klarna som betalingsvalg?

Når du velger Klarna så gjør de en automatisk kredittsjekk av deg. Kontakt Klarna på info@klarna.no hvis kjøpet ditt blir avvist. De kan også kontaktes på telefon: 21018990. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00
 
7. Jeg har valgt Klarna konto og ønsker vanlig faktura.

Fortvil ikke. Det eneste du trenger å gjøre er å kontakte Klarna på info@klarna.no
De kan også kontaktes på telefon: 21018991. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00

8. Jeg har mottatt brev fra Klarna som må signeres og sendes inn. Hva er dette?

Dette må sendes inn for å kunne få mulighet til å delbetale din ordre. Om du ikke ønsker dette kontakter du Klarna på info@klarna.no
De kan også kontaktes på telefon: 21 01 89 91. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00

9. Hva er Klarna konto?

Betalingsmåten for deg som selv vil velge hvor mye du vil betale hver måned. Men Klarna konto er mer enn det! Bortsett fra at du alltid får hjem varene dine innen du betaler, samler du alle kjøpene dine på en konto. Dette gjelder også om du har handlet i flere forskjellige butikker via Klarna konto. Det betyr kun en faktura, uansett antall kjøp.

· Få alltid varen før du betaler

· Betal fra 95 kr/mnd eller 1/24 av totalbeløpet

· Du trenger aldri å gi ut bankkort opplysninger

· Alle kjøpene dine samles på en konto og på en faktura

· Handle nå - betal i slutten av førstkommende måned

· Du kan når som helst betale hele beløpet med en gang

I hvilken takt har du tenkt å betale? Beregn Kredittkostnaden din samt effektiv rente her!

10. Hva er Klarna Checkout?

Klarna Checkout gjør det enkelt, fleksibelt og trygt for deg å handle på nett. Gjennom å besvare et par spørsmål identifiserer du deg enkelt og du kan velge den betalingsmetoden som passer deg best.

En finesse med Klarna Checkout er at vi skiller på kjøp og betaling. Først bekrefter du ditt kjøp og deretter velger du hvordan du vil betale. Enten velger du Klarna faktura eller Klarna konto – eller med kort eller bankoverføring. Alt like sikkert. Om du vil kan du knytte en PIN-kode til Klarna Checkout.

11. Hva er Klarna faktura?

I en fysisk butikk kan du alltid kjenne og klemme på en vare før du betaler. Det synes vi er fint. På den måten er du sikker på at du betaler for det du faktisk vil ha. Klarna faktura fungerer akkurat slik – varen først, og så betale. I tillegg har vi forenklet handelen på nettet ytterligere ved at du kun trenger personnummeret ditt når du skal betale med Klarna. 

12. Hva må jeg gjøre i forbindelse med en retur?

13. Har dere varer som ikke synes i butikken?

Vi har desverre ikke fått alle varene våre inn i nettbutikken, vi har b.l.a. kofferter, vesker, sjal, hansker og en del suvernirer som ikke er i nettbutikken. Ta gjerne kontakt så skal vi prøve å hjelpe deg så godt vi kan, og vi sender produket til deg. 
 
14. Jeg ønsker et produkt, kan dere skaffe det?
 
Vi prøver alltid å lytte til ønsker og se hva vi kan gjøre med hvert enkelt tilfelle. Tips mottas med takk til post@montana-alta.no
 
15. Har dere flere 66North produkter?
 
De varene som  vi har i nettbutikken våres er de varer som vi har på lager.
Vi kan altid anskaffe alle varer som du finner hos 66north.com og vi har samme pris som du finner hos 66north.com.
Finner du en vare som koster 2000nkr på 66north.com koster den vare 2000nkr sent hjem til deg hos oss, vi tar oss av tollavgift og mva. På denne måten kan du spare 35,7% av å bestille via oss.
det eneste du trenger å gjøre er å skrive i kontakt oss skjemaet og fortelle oss hvilken vare du ønsker deg. Så får vi den til Norge så fort som mulig til deg.
 
16. Blogger som ønsker samarbeid
 
Bloggere kan fylle inn kontaktinfo i skjemaet her. Da vil du bli kontaktet ved konkurranse og sponsing.